Filiz_76
Bende 36+4 deyim . İnanılmaz can atıcı sertleşmeler oluyor karnımda hemen en rahat pozisyona geçiyorum karnımı en rahat ettirecek olan hafif uzanır bacaklar açık yandan sırttan yastık destekli bir hal alıyorum 😅 arada masaj yapıyorum zaten bebiş içerde yayılıyor o yayıldıkça karnımda yumuşuyo 🥰🙏🏼 ve korkma normal bir süreçteyiz 😊