Benimde normalde hep sağ kasıkta batma olurdu bugün sol kasıkta olup duruyor ağır değil çok hafif düzensiz ve ama sık sık anlamadım 31. Haftadayız daha ama olan şu ki oturunca batıyor ayakta batmıyor. Ayaktada sertleşiyor o da bebek hareketinden farkındayım durmadan dönüyor sanki içimde