Gebeligimden önce midemde ileri duzeyde reflü gastrit vardi endoskopiye girecektim erteledim sürekli, araya hamilelik girdi ve gebeligiminen basindan beridir mide yanmasi yasiyorum hemde cok agir sekilde. Bu yuzden kendim cok kilo alamadim ama bebis saglikli elhamdülillah. Geceleri yemek yiyenlere yada sürekli yemek yiyen iştahı açık olanlara cok imreniyotum masallah. Keske bende rahat olabiliseydim de yiyebilseydim canimin her istedigini ☹️benm ilk gebeligim ve 31 haftaligiz masallah kilo vs alinip verilir kafaya takanlara cok sasiriyorum dogrusu. Sagliginiza dikkat edin ve tabi bebise de gerisi olur inşallah🙂