Ben bu gebeliğimde hem çıkardım hem acıktım aşırı açtım doymak bilmedim öyleki açım diye çok ağladım hastanelerde yattım hemşireler bile sasiriyordu geceleri aciktigim zaman öyle salata yiyeyim felan kesinlikle doymuyordum ekmek arasına salatalik peynir yanında su iciyordum sonra bir daha 😂 sonra meyve muz felan öyle bir açlık yaşamadım ömrümce dördüncü gebeliğim ilk kez böyle yaşadım