Glsmbln Huriye0671 7 haftalık gebejim daha yeni gece acikmalari başlıyor 78 kiloyum 130 falan okurum helal kiz korkuyor ama canım tost çekiyor agshhsjsjs
Cankuss35 Glsmbln bu acıkma normal abi acıkma değil bence resmen karnımın gurultusunu komşular duyar 😂😂😂😂
Denizs16 Glsmbln bende 78 ile hamile kaldım 32 haftalığım suan güncel 80,5 kiloyum ilk aylar dikkat etmiştim fazla almadım şimdide iştahım çok açık bebiş büyüdüğü için sanırım sürekli ne yesem diye düşünüyorum😂
Edebistan Zeyyy26 sizi çok iyi anlıyorum ben de 12 haftalık hamileyim ve ölüyorum mide yanmasından bir de benim hazımsızlığım o kadar şok ki midem bir türlü rahatlamıyor bu hep böyle devam mı edecek🥹 en iyi çözüm yememek mi?
FatmaE Edebistan Gaviscon şurup ve maden suyu içerseniz rahatlatır ben de öyleyim nr yesem midem yanıyor bende artı olarak bulantı da var ama gaviscon + maden suyu iyi geliyor günde bir kere maden suyu bebeğe de faydalı oluyor 😊
Glsmbln Denizs16 kiz bende çok takıyorum başlarda şuan umurumda değil ama hala çok iştahlı değilim sabah kahvaltı akşam hemen bu kadar bide aralarda işte çubuk krater meyve falan yiyom gün bitiyor zaten
Edebistan FatmaE öyle mii hemen alalım ya İngilterede yaşıyorum inşallah vardır burada da🤲🏻 yatarken içebiliyor muyuz gaviscon u acaba benim en çok o zaman çünkü hiç uyuyamıyorum🤦🏼♀️
Smyye0303 Huriye0671 Allah ne verdiyse ne denk gelirse atıyorum ağzıma😅meyvede yiyorum muz bitane kesmiyo iki tane yiyordum önceden yiye yiye soğudum elma yiyorum bazen ekmek arası sandviç eğer gündüz kek poğaça varsa yaptığım onlardan oluyor yani 😅
FatmaE Edebistan ben günün her saatinde aç tok fark etmez içiyorum geceleri çok oluyor özellikle uykumdan uyandırdığını biliyorum mide yanmasının ve içince direkt kesiyor benimkini şuruptan 10 dk sonra falan da maden suyu bayağı rahatlatıyor tavsiye ederim inşallah bulursunuz 😊
asel_asl Az önce yumurtalı ekmek kızarttım zeytin yağında yanına da domates kestim ilaç gibi geldi valla gece gece içim kazındı resmen 😅