Glsm1993 Rabb’im sağlıkla bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin benim.suyum fazla diye doktor dedi iki hafta sonra gel gün verecem 38 haftalık alicak bı sıkıntı olur mu acaba sizin bebeğiniz şuan kaç haftalık Soğucak benim doğum da 19 Ocak yada 22 olur eğer 38 de alırsa. Birde bebeğiniz hani dediniz ya suyu fazlaydı kaç haftalıkti öyle dediğinde doktorunuz. Bir de diğer testleri güzel çıktı mi benim testlerin hepsi çok güzel suyu sadece fazla dedi başka bı doktora gittim o da sınırda demişti. Ya bilmiyorum insan kime gubeneceginj şaşırıyor