fayting her ay değil her gün ölçüm yapılıp dikkat edilmeli şeker açlık toklukla anlaşılmiyor ,suyu fazla ise ekstra dikkat etmeli,erken doğum riski veya başka bir sürü sorun olabilir "çokta önemli değil"diyip hanfendiyi yaniltmayin lütfen aylardır şeker ile mücadele ediyorum önemli olmasa bu kadar dikkat etmeyiz, insülin kullanıyorum kullanmasam 200 leri görüyorum hastanede verdiğim tokluklar hep düşük çıkıyor ,her gün ölçüp kontrol etmeden olmaz 🌸