Glsm1993 Betulatas benim testler herşey iyiydi sadece doktorun yeme dediklerini yemedim şuan suyu normal
ayse__ E_hicret benimde suyum fazlaydı şeker de yoktu sağlıklı bir bebek doğurdum şuan 4 yaşında endişe etmeyin
E_hicret ayse__ şekerımı ölcuyorum evde cıhaz aldım buyuk ıhtımalle şekerım var yuksek çıkıyor cunku ınsallah sorun olmaz 😓
Tbg3838 Betulatas ayni durumu bende yaşadım 35.haftaya giricem doktoru degistirdim sanki doktorum Bi sıkıntı yok dedi bebegin böbrek ve bagirsagina baktı bunlar varsa korkma dedi ins sorunsuz aliriz kucağımıza
Betulatas Tbg3838 inşallah. Az bı zaman kaldı. Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin