Kullanici61 Kizlar bat derken betadan bahsediyorsunuz herhalde ben catlatma ignemin 14. Gunu beta verdim 14.48 cikti ve hamileyim suan 11 haftalik
Sedoliko Kullanici61 bat beklenen adet tarihi, sat son adet tarihi. Hayırlı olsun bu arada , darısı başımıza 🙏🏼🥰
Zeuma9912 Benim âdet günüm 26 si daha demin kan geldi bilmiyorum hüsran galiba daha vardı adet günüme bilemedim
_Mother_ Erva18 canım gölge gibi görünen var ama kuruma çizgisi de olabilir bilemiyorum gönlünce olsun