Hndndemirbas Benimde bat 22 belimden 4 5 gündür çok bel ağrım vardı dünden beri karnımda da batma şeklinde ağrı olmaya başladı, ama bir yandan da regl sancisi çekiyorum gibi. Son beş günüm kaldı test yapmamak için kendimi zor tutuyorum 🙈
Minedy Hndndemirbas yaşadığınız şeylerin aynısını yaşıyorum gebelik mi adet mi strese soktum kendimi iyi mi 🥺
hepoyleolurzaten_ Erva18 23 regl günüm ama kaç haftadır garip bir haldeyim.Bel kasık ağrısı.Hafif mide bulanması göğüsde hasasiyyet ve uyumak isteyi ama çok erken oldu bunlar.Şimdi ara sıra oluyor anlam veremedim.Test yapmadım normalde geçikir reglim bu defada geçikmeni bekliyip öyle yaparım
Hndndemirbas hepoyleolurzaten_ aynı şeyleri her ay bende yaşıyorum günlerdir baş dönmem ve ağızımın içinde tatsızlık da var mesela ama psikolojik olduğunu düşünüyorum . Hamileliğe çok odaklıyız ondan oluyor sanırım
Hndndemirbas Erva18 henüz test için çok erken 2 ay önce kimyasal geçirmiştim 3 gün önce test yaptım negatifti regl günümde pozitif çıkmıştı
_Mother_ Erva18 benim de tahmini o tarihlerde adet tarihim 6 Aralık’ta yumurtlama gördüm dün ve bugün test yaptım da görünürde net birşey yok gölge görünüyor gibi sadece oda sayılmıyor tabi
_Mother_ Erva18 foto da biedey belli olmuyor gözle zor görünüyordu zaten içini açmak istedim tırnağım battı çok oldu test bunları ilk 5 dk içinde çekmiştim yok gibi duruyor
Erva18 Hndndemirbas aynen aslında erken ama bazen yapınca kuruma kalıyor dedim baştan bakayım kuruma çizgisi çıkacak mı yeni aldığım testlerde
Sevvalll42 Erva18 benim 25 i anlamadım varmı yokmu geçenlerde kasıklarım ağrıdı şimdi yok göğsümde sızlamıştı yine geçti beyaz akıntı geliyo sadece