_Mother_ aynen kısmet canım benimde korunmayı bırakalı 4 ay oldu bu ayda regl olursam 5. Olacak 2 ay önce değerlerime baktırmıştım kötü çıkmıştı o ay kimyasal gebelik geçirdim . Her ay regl oldukça daha çok üzülüyorum , rabbim en hayırlı zamanı biliyordur