Plansız bir gebelik oldu benimki şu an 32 haftalığız bende anksiyete panik atak hastasıyım yıllardır ilaç kullanıyorum zaten 14 haftalık olana kadar sıktım dişimi zor dayandım şimdi hala içiyorum doktorum sağolsun bir sakınca görmedi bu arada diğer hamileliklerimde de kullanmıştım selectra içiyorum birde onodol damla rabbim şifa versin hepimize