Cankuss35 2300 çok fazlaymış ya ben 1300 veriyorum ama hep gitmiyorum, mesela arada mail atıyorum cevap veriyor doktorum, mesaj atıyorum olac reçete ediyor sağ olsun. Sen daha makul olan bir opsiyona yönel, başka doktora git beğenmezsen degistirirsin zaten hemen bulunmuyor iyi doktor insanın bi gidip görmesi lazım. Baktın kafana yatmadı başkasına yonelirsin, böyle böyle kafana en yatanı bulacaksin eminim.