2lokummannesiii elifkaya1 benim de anksiyete ve panik atağım var. Doktorum çok iyi ve asla önermiyor. Gebelikte ve emzirirken kullanılmamalı. Eser miktar dedikleri olay var ya heh işte öyle de olsa bebeğe geçiyor. Evet stresi alıyor ama bebek daha önemli. Maalesef iyi bir şey değil. Sabırlı olun. Bu hastalık öldürmüyor süründürüyor.
12hafsagunkokkaya96 Cankuss35 2. Gebeligimde kullandım gayet iyiyimdim selectra Kullanmistim anksite depresyon vardı şu an tekrardan hamileyim 3. Doğum olacak . Doktorum Melisa çayı önerdi kötü oluyorsan hayat kaliteni etkiliyorsa ilaç başla dedi ( bu arada hacamatta yaptirmistim) doktorumun izni ile
elifkaya1 Cankuss35 gerçekten bu anksiyete insana acı çektirmekten başka bi illet degil kurtulamadım bir türlü
Suzann- Cankuss35 ben gebelik düşünmeden önce tedavi oldum bitti sırf hamileyken içmemek iyileşmek için. Şuan hamileyim ve bazen kısa süreli ataklar yaşıyorum ilaç alamayacığımı bildikçe daha kötü oluyorum. Bunun için ilaçta kullanmak istemiyorum ne olcak bilmiyorum ya🥺
sasha Cankuss35 ben antidepresan kullanırken hamile kaldim tüm hamileliğin boyunca da kullandım, 36. haftafayim şükür bir sorun yok, doğuma iki hafta kala ilaç tamamen kesilecek, lohusalikta yeniden başlayacağım.
Myangelheart Ben kullanıyorum rexapin 2.5 mg ilk hamileligimde kullanmadım ondan bile pişmanım şu an ikinciye hamileyim kullanıyorum ve çok şükür 32. Haftama sinir stres yasamadqn geldim emzirirken de kullanicam insan lohusayken kötü oluyor
Sabrusebat Hamileyken kullanmadım şükür, düşündüm kullanmayı ama lohusalık çok daha farklı diyorlar, lohusalıkta nasıl olur acaba çok zararlı olur mu, en çok ihtiyaç duyulacak dönem belki de.
Cankuss35 Sabrusebat evet ama kimisi hamilelikte kötü oluyor belli olmuyor . Süte geçmeyen ilaçlar var
Cankuss35 12hafsagunkokkaya96 hangi ilaç acaba en çok Lunstral kullanılıyormuş . Bende içmeden devam edemiycem sanırım ama kaç tane doktor gezdim sabret deyip yolluyorlar. En son eğitim Araş. Has. Ne gittim oradaki psikiyatri psikolog a yönlendirdi haber bekliyorum çağıracaklar
Esratrkn Cankuss35 bn lustrl kullanyorm ama doktorum ilk 3 ay yarım iç dedi . İlerleyen aylarda durumuna göre alırsın dedi.
Cankuss35 elifkaya1 evet doktorlarda keyfi ilaç istiyoruz sanıyorlar . 14. Haftama giricem artık ilaç kullanabilirim düşük dozda sallıyorlar da sallıyorlar . Yakınımda bile var içen emziren hiçbişey yok ne kendinde ne çocuğunda . Sağlıksız doğan doğuyor zaten yani bilmiyorum ama gerçekten ihtiyacım var içmeden olmayacak
Suzann- elifkaya1 ay o bende de var ya temmuz ayında bitti tedavim ağustosda hamile kaldım ara ara banada vuruyo ilaç kullanmak istemediğim için kendi kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum 🥺
Uydurbisey Mümkünse gebelik planlamadan çözmeye çalışın.Anksiyete bozukluğu için konuşuyorum.Doktor desteği ile 1yilda tamamen geçiyor psikoterapiyebdevak edip doktorun dediklerini harfiyen yapmak şart tabiki.Eger gebelik dönemindeyseniz de imkan varsa destek almanızı öneririm onun dışında doktorlar duruma göre belli bir grup ilacı başlayabiliyormus.Anksiyete öldürmüyor ama süründuruyoe maalesef o yüzden kendinize bir iyilik yapıp destek almanızı tavsiye ederim
Cankuss35 Uydurbisey normalde geçmişti benim herzamankinden mutluydum çok güzeldi herşey ilacı da bırakmıştım ona rağmen iyiydim. taaa ki hormonlar tetikleyene kadar
Suzann- Uydurbisey bende buyüzden gebelikten önce tedavi oldum bitti. Şuan hamileyim ve ilaç kullanamicağımı bildiğim için bazen kötü oluyorum ama ilaç kullanmaktan yana değilim ya bebek için korkuyorum.
12hafsagunkokkaya96 Suzann- ewt ilk hamilelikte çıktı ama lohusalıkta bu hastalığın adını öğrendim anksiyete ve depresif bozukluk selectra Kullanmistim
Cankuss35 Suzann- suan kaçıncı haftadasınız ? Kullanan birsürü gebe var bebeğide sağlıklı doğmuş daha kimseden kötü bişey duymadım. Hem sağlıksız bebeklerde oluyor sebepsiz bilemiyorum sonuçta çeşitli deneyler yapılırmış yıllarca ve bazı ilaç gruplarının %99 bişey yapmadığı kanıtlanmış . Ne kadar zormuş çaresizlik