Ben avent almıştım hamile iken doğumdan sonra hastanede emzik verme diye tembihlediler çocuk doktoru da verme demişti kafamı çok karıştırdılar annemi dinleyip verseydim keşke şimdi o kadar pişmanım ki cok zor oluyor uyuması hastaneye veya bir yere gitsek ortalığı birbirine katıyor tok olsa dahi uyumak için emiyor emzik rahatlık şimdide her gördüğüm emziği alıyorum deniyorum ama bana mısın demiyor 🥲🥲🥲🥲🥲