Kızım 1,5 yıl kullandı biraktirdim herhangi bir sağlık problemiyle karşılaşmadık. Hatta uykuya geçişte falan büyük rahatlık emzik sayesinde desteksiz uyuyordu kızım kendi başına. Şimdi oğluma hamileyim kızıma verdiğim emzikten aldım tutarsa emzige karşı değilim. Herkesin kendi tercihi🙏