Elifya1 bizzat Eylül ayında ovülasyon testiyle gördüm 29 Eylül adet günümdü o gün inanılmaz yoğun akıntım vardı ovülasyon testi yaptım kopkoyu çıktı acaba gebelik mi dedim test yaptım gebelik yoktu sadece yumurtlamayı değerlendirebildim şehirdışına çıkmıştık döndüğümüzde çatlama olmuştu ama gebelik oluşmadı 14.günde adet oldum zaten