Elifya1 Reglime 4 gün var kasık ağrım da var ara ara olacakmışım gibi. Ama Ovülasyon yaptım çift çizgi gibi çıktı. Bu kadar az süre kala Ovülasyon olur mu ?
Seniz6774 Elifya1 bence hamilesin 🥰 ben iki bebeğimi de lh testiyle öğrendim adet günümde yaptım ve iki çizgi de koyu çıkınca öğrendim hamile olduğumu. Bu testler yumurtlama teste ve erken gebelik testi olacakta kullanılıyor
ozgehanim İki çizgi de kıpkırmızı değilse normal, çünkü LH hormonu her zaman var vücutta. Ama ikisi de kıpkırmızı ise ya tekrar yumurtluyosunuz ya da gebesiniz :)
Merve-metin Elifya1 tekrar yumurtluyor olabilirsiniz takip edin ben adet gününde 2.ye yumurtlama gördüm çünkü
Sumeyyealts Regle 4 gün kala falan çift çizgi çıktı hamile olduğumu o şekilde öğrendim ben regliniz düzenliyse öyle 4 5 gün kala yumurtlama olmaz gebeliktir yüksek ihtimalle
Elifya1 Sumeyyealts ayy inşaAllah vardır sağlıklı bi şekilde 🙏🏼💕 bende ovülasyondan çıkan hızlı hcg testiyle yaptım ama negatifti bakalım az daha geçsin tarihi geçerse bi tane daha deniycem inşaAllah 🙏🏼🥹
Elifya1 Seniz6774 az önce sabredemeyip hcg yaptım negatif çıktı yine ama 🥲 ilk düşüğümde de böyle öğrendim hep çiftti
mombarbie_ Elifya1 testte herhangi bir yumurtlama söz konusu değil yediğiniz içtiğiniz göre koyuluk değişiyor ama görselde herhangi bir yumurtlama söz konusu değil şuan için yakın olabilir düzenli takibe devam
Merve-metin Elifya1 oluşanlar var tabi ki ben adet günü yumurtlama gördüm değerlendiremediğim için hamilelik olmadı adeti 14 gün ileri attı yumurtlama ne zaman olursa üzerine 14 gün ekle o gün adet günün oluyor gecikmeye girerse o zaman test yapsan en net sonuca ulaşabilirsin
Hasadser Merve-metin adette yumrtlama doktor bende de gördü ama nasıl olur ki vajinal ultrason ile gördü hatta ben görünce korktum yumurtlama doktor bu dedi korkma şaşırdım açıkçası