ElaEge Elifya1 düşük neyden kaynaklı ki araştırıp çözülmüyor mu çok zor bir süreç sürekli tekrarı sizin için
Elifya1 ElaEge ElaEge yani bi sorun yok. Sağlıksız bi sprem ya da yumurtalık kaynaklı olmuş olabilir dedi doktorum. Bu ay 30 unda da başka bi doktora randevu aldım bende.
ElaEge Elifya1 çok iyi yapmışsınız tek doktorla kalmamak lazım en kısa zamanda alın kucağınıza inşallah hamiş duası kabul olurmuş🙏🏻🩷
ElaEge Elifya1 geç döllenmedir belki benim 2 gün geç döllenme adet günümde hayalet çizgiydi sadece benim görebildiğin erken gebelikte bide😂
ElaEge Elifya1 olsun üzülme reglı atlat gün aşırı devam et ben ovülasyon takibi yaptıgım ay olmamıstı sonraki ay gün syamadan gün aşırı denedim oldu
Elifya1 ElaEge gün aşırı da denedik üç aydır hemde olmadı. O yüzden işte randevu aldım doktora gidicem. Hala bile umudum var acaba yerleşme kanaması mı diye 🥲🙄