Ezoo28 32 ye kadar herşey çok normaldi 32 de 1762 gram demişti doktor 1 hfta gerilik var demişti 34 de de kordon var ama kan akışında sorun yok dedi biraz minyon görünüyo bebeğiniz dedi kafası 34+4 karın çevresi 32+4 çıkıyormuş ama bu hafta yememe içmeme çok dikkat ettim daha önceleri hiç etmiyordum göbeğim hiçç yoktu resmen 1 haftadır göbeğim fırladı umarım bebişimde büyümüştür ☺️😍