Merhaba ben de ayvalıkta yaşıyorum edremit devlette anestezi uzmanı akrabamız malesef odalar tuvaletler ortam çok pismiş ben de arayıştaydım bana imkanın varsa özelde ol dediler doktor hakkında bir bilgim yok malesef ama normal doğumlara doktor devlet hastanesinde girmiyor ebeler yapıyor sanırım