Harmony2q kaç haftalıksınız? Evet yine 2 ve 3 kişilik odalar varmış. Bir tane de sancı odası varmış. Ebeler tecrübeli deniyor ama nst ye bağlayıp bekleniyor dediler. O zaman açılma nasıl devam edecek anlamadım. Yani ben açıklığımı öğrendikten sonra kendimi koridora atma gibi bir planım var. Pilates topumu vs de götüreceğim. Eğer sorun yaşarsam iletişim konusunda körfeze geçerim diye düşünüyorum.