Duygu_52 Merveakin54 Ay ne güzel canım Allah analı babalı büyütsün inşallah🥰tekrar test yapmama gerek var mı acaba ya randevu almıştım kadın doğuma hamileysem gerekli şeyleri kullanmaya başlarım diye önce sağlık ocağına mı gitsem acaba
Duygu_52 Ygmraygn Teşekkür ederim 🙏 canım benim hemen de sevinmek istemiyorum önce kan verip emin olmam lazım
Duygu_52 ey_ber Nur_50 Hulo2105 umrumdadegil Mertsmother Paronayanne iremsz Esragok-k1 Kızlar dün kan verdim sonuçlarımı attım buraya biraz geç verebildim kanı kb 🥰
Mertsmother Duygu_52 gebelik var şuan beta değerin düşük olduğu için çizgi tam belirgin değil muhtemelen 4-6 hafta aralığında hamilesin 😇😇
Duygu_52 Mertsmother Son adet tarihime göre uygulama 4 haftalık gösteriyor canım eğer hamileysem inşallah öyledir
Gnc3371 Duygu_52 pozitif büyük ihtimalle imkanınız varsa acile gidin hem hemen sonucu almış olursunuz 🌺
Feridee_ Duygu_52 benim testim bundan daha silikti şuan 17 haftalik hayirli olsun ac ya da tokluk fark etmiyor gebelik testinde
Duygu_52 Feridee_ Çok teşekkür ederim canım sağlıkla alırsın inşallah kucağına yarın sağlık ocağına giderim o zaman sonuç ne zamana çıkar acaba
Duygu_52 Esragok-k1 Tamam canım teşekkür ederim eşim işten geç geliyor gidemem gibi eğer gidebilirsem acile ne zamana sonuç çıkar
Dunyammmm Duygu_52 yarın cuma cuma günü verilen kanlar pazartesi sisteme düşüyor benm öyle olmuştu .Bu arada hayırlı olsun 😊
Esragok-k1 Duygu_52 acilde çıkıyor ya mesela şimdi gitsek versek yada saat 10 gibi gece 12 gibi falan çıkıyor bizim burda öyle yani erken gitmene gerek yok e nabızada düşer zaten kuzu