Ahbenimcanumm ey_ber alamadım testi bir türlü sabaha kaldı artık sabah erkenden yapcam eğer ondada çıkarsa kan vereceğim peşinden
pmedic112 Kızlar fotoyu önce düzenleyin keskinliğini ve netliğini artırın fotoğraf ayarlarından tekrar yükleyin öyle bakalım inşallah vardır. 🐣
ffckizannesi Ahbenimcanumm hadi hayırlısıyla inşallah bizede haber edersin rabbim gönlüne göre versin
Mebus Ahbenimcanumm erken gebelik testim böyleydi benimde kaset test al yap 2 tane erken gebeliğe göre daha netti 10 liralık testler sonra kan verdim 26 çıkmıştı
ffckizannesi Ahbenimcanumm burda çok silik gözüküyor bencede ama eğer kuruma çizgisi değilse Sen garanti bidaha yap
zumraninannesii Ahbenimcanumm sabahki testini gördüm var gibi adetinin uzerinden bı kaç gün daha üzerinden geçsin öyle tekrarla bence evde yap çift çizgi görürsen kan ver hayırlısı olsun inşallah vardır
Ahbenimcanumm Smyklkc çok silik görüyorum onu anlatıyorum işte kamerada gözükmüyor sadece benim gördüğüm gibi 🙈
Ahbenimcanumm Deletedmom_87 aynen kamerada benim gördüğüm şekilde çıkmıyor maalesef aşırı silik çıktı yapar yapmaz ama bilemedim yarın tekrar yapacağım sabah ilk idrarla