Ahbenimcanumm Deletedmom_87 aynen kamerada benim gördüğüm şekilde çıkmıyor maalesef aşırı silik çıktı yapar yapmaz ama bilemedim yarın tekrar yapacağım sabah ilk idrarla
Ahbenimcanumm Zeynomsu aşkım benim gördüğümü görmeyince kendimi şizofreni hissediyorum 😂😂 ölüyorum anlasanaaağğğ
Aryalinamm İyi geceler kızlar ya benim iki gün adetim gecikti bel ve kasıklarım çok ağrıyor eşim dayanamadı 4 gün öncesinde test yaptırdı bana negatif çıkmıştı o zman şimdi ise adetim gecikti hamile olma ihtimalim var mı yeni evliyim bu arada
Aryalinamm Göğüslerim de baya hassas olmuşlar çok yorgun hissediyorum kendimi bide ama emin de değilim
Zeynomsu Ahbenimcanumm ahahahah ya kıyamam sana Rabbim en güzelinden evlat nasip etsin sağlıkla inşallah 😅😍🥰
Ahbenimcanumm Prmdkanneee yaptım ama çıkmadı sabahki testte yinede dün gördüğüm için emin olmak adına kan verdim bakalım saat 3 gibi çıkar dediler hayırlısı olsun da bugün çıkmadığı için gebelik olmadığını düşünüyorum
Ahbenimcanumm Ftma4 hayır çıkmadı sabahki testte yinede dün gördüğüm için emin olmak adına kan verdim bakalım saat 3 gibi çıkar dediler hayırlısı olsun da bugün çıkmadığı için gebelik olmadığını düşünüyorum
nurcan355 Ahbenimcanumm bence bir kan verin benimde asiri silik bir cizgi cikmisti sonra degilimdir diye attim testi sonra aradan az bir zaman gecmisti 1 hafta karin agrisi cekince hastaneye gittim 6 haftalik cikmisti simdi 23+2 oldu prensesim çok şükür 🤲🏻 🌸💗
Ahbenimcanumm nurcan355 hayır çıkmadı sabahki testte yinede dün gördüğüm için emin olmak adına kan verdim bakalım saat 3 gibi çıkar dediler hayırlısı olsun da bugün çıkmadığı için gebelik olmadığını düşünüyorum