esra34_ ben37+5 oldum gece1 bucukda yatağa girmeden yemek yedim sabaha kadar 3 defa yemek yemedim doymuyorum midem kazınıyor saat başı
Mihranur esra34_ canım ileri haftalar demek ki böyle bebişine şifa olsun sağlıkla doğum yapmak nasip olsun inşallah
esra34_ artık acıktımda aç değilim piskolojikmen oyle hısedıyorum alıştım yemicemm yemicem dıyorım dayanaayıp 1 saat en fazla gidip yiyorum
Mihranur Ckcsimay sen son zamanlara gelmişsin ben daha başında böyleyim 😅 Rabbim sağlıklı doğum nasip etsin inşallah
Mihranur Melike_4949 aynen canım hemen kahvaltıya oturuyorum zaten çok şey aramam kahvaltıda yumurtam peynirim zeytinim domatesim tamam bana 😄
Melike_4949 Mihranur ben ilk başlarda kahvaltı yapamıyordum simit poğaça falan yiyordum soğuk çayla ilk aylar yaza denk geldi birde 🥲😅