Mihranur 😄 27+5 olduk bugün en başından beri ben hep açım biraz kahvaltı yada akşam yemeği zamanım geçsin ki özellikle kahvaltı bayılacak gibi oluyorum filmlerde açlıktan yemek yiyen insanlar olur ya deli gibi paldır küldur yemek yerler onlar gibi yiyorum doyduğumu hissedene kadar ama bunu da farkında olmadan yapıyorum 🤣🤣normalde de zaten açlığa pek dayanamam hamilelikte zirveye çıktı. Bir de eğer akşam yatmadan bir şeyler yediysem sabah midem kazınarak uyanıyorum yada gece aralarda uyandıysam midemin kazınmasından dolayı uyuyamıyorum mutlaka bir şeyler yemem lazım 🙄