Ebrosko Mihranur o haftalarda öyle oluyor. Ben baş ucumda kuru yemiş tutuyordum yataktan kalkmadan atiyodum ağzıma. Yoksa baş dönmesi açlık bulantısı oluyodu. Bebek artık yavaştan yediklerinle beslenmeye başladığı için daha sık açlık hissedeceksiniz. Az ve sık beslenmeye dikkat edin. 3 ana 3 ara öğün yapın. O zaman daha az açlık hissi oluyor. Ara öğünlerde meyve ve çiğ fındık ceviz dahil edin bide. Size değil bebeğe kilo aldıran besinler tüketin 🤗🤗
Mihranur Ebrosko bulantı şükür bende en başta olmuştu azdı oda ama şuan 2 ana öğün yapıyorum bende sabah ve akşam yemeği ara öğün olarakta meyve sütlü kahve ve kuruyemiş yiyorum
Mihranur Rozalii-67 yaa 😂 ben gece yemeğini oldum olası sevmem yiyemem sağlıkçıyım nöbetlerde kahvaltılar olurdu onlarada gitmezdim hatta ramazanda sahurda edemem su içer yatardım şuanda ilerleyen haftalar olur mu bilmiyorum 😅
Rozalii-67 Mihranur aşkım vala hamilelik alışkanlık dinlemez ama ne diym bilemedimm ki ben bu gece 4 te o kadar canım tost çekti ki 2 tane tost yedim artk kocamda benle birlikte acıkıyor😂
Mihranur Rozalii-67 oh maşallaah şifa olsun 🥰 bizde de eşim yemekten sonra muhakkak ya çekirdek ya patlamış mısır yer ben çok nadir alırım ondan ama sizin iyiymiş gece tostu 😅
Rozalii-67 Mihranur ben çay evresini geçtim onu söylemiyorum taştan yumuşak ne koysam önüme yerim vala geceleri bana dert ya😂
Gloria06 Sabah mükemmel aç uyanıyorum, öğlen normal, akşam nedense inanılmaz tokluk ağırlık hissi oluyor.
Rozalii-67 Mihranur kız şaka bir yana ben 3 aydır evliyim 56 kiloyla evlendim 7 kilo aldm ve daha 11+4üm hiç normal deil vala😂
Mihranur Rozalii-67 canım evliliğin ilk ayları kilo almak kaçınılmaz sen birde gebelikle buna giriş yaptığın için seninki illa olacak en azından düşük kiloyla gebe kalmışsın boyunda varsa tamam kaldırır biraz daha kilo almak 😅😁
Rozalii-67 Mihranur ben diyorum yarabbim nasıl vericem sende hâlâ beni kilo almaya sürüklüyosunn bende kendimi böyle avuturum artık 😂
Mihranur Rozalii-67 ay verirsin ya bebekler sağlıklı olsunda doğum sonrası danışmanlık vs alırsın en kötü her türlü gider onlar 😄
Mihranur Rozalii-67 canım göbek dediğimiz hep yağ o yüzden inan bak o da gider zaten bebekli hayata adapte sürecinde hareket olacak birde yaz dönemi doğumlarımız denk gelicek inşallah o zamanda bolca bebeği alıp yürüyüşee doğru 😂
Zeyasln Rozalii-67 emzirirken yediklerine dikkat edersen gider göbek içinde korse ve karın çalışman lazım düzenli oda gidiyor istikrar lı olursan ilk gebeliğimde 52 ile hamile kaldım 59 doğum yaptım göbek kaldı çünkü asla istikrar uygulayamadım😅2. Hamileyim 12 haftalık inşallah bundan sonra azimli olurum grup açarız en kötü zayıflama grubu 😂😂