Memolininannesi umrumdadegil yani çok abartı bişi gibi durmuyo ama şekerinde panik vs yaptıysan yükselebilir sen en iyisi bi acile git kontrol edilsin için rahat olsun
umrumdadegil Eylemsenet teşekkürler bilgilendirme için gideceğim birazdan sırt ağrım devam ediyor ve şekerim de yüksek çıktı şimdi yemeği 7de yememe rağmen tedbir amaçlı gideyim bakalım 🥲
Eylemsenet umrumdadegil hiç Şansa bırakma saat kaç olursa olsun kötülenirsen doktorunu ara geçsin hastaneye muane etsin hem sen de rahatlarsın 🥰 ben ucundan döndüm erken doğumun psikolojik olarak çok kötü oldum RABBİM hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize dualarım sizinle 🥰
Parsmommy Memolininannesi karın sertlesmesi dediğiniz bebeğin bir yerde toplanması gibi mi ? Bir taraf böyle taş gibi sis oluyor diğer taraf daha inik sevince elimle yavaş yavaş yayılıyor bebek bu şekilde mi acaba
Memolininannesi Parsmommy evet bi tarafı daha taş gibi yapıyo ama bu canını biraz yakıyor yani aynı zamanda alt tarafında kasılıyor ve sanki saatlerdir idrar tutuyormuşsun gibi bi ağrı oluyo karnında
Memolininannesi umrumdadegil beyaz un belki yükseltti diyeceğim ama emin konuşmak istemem lavaştanda kaynaklı olmuştur belkide bizede haber verin durumunuzu 🙏🏻
Parsmommy Memolininannesi yok bende sadece toplandigini hissediyorum dokunuyorum taş gibi sevince iniyor ağrı diyemem çok . Dün vajinada baskı şeklinde ağrı hissettim yatarken genelde kalkıp yürüyünce hafifledi çok ciddiye almadım 27+3 teym
Memolininannesi umrumdadegil tabiki yükselir zaten sınır 110 sizde biraz korkunca panik yapınca yükselmiştir biraz sakin olun tekrar ölçün birde mutlaka acile gidin riske değmez
Eurydice umrumdadegil sakin ol stres önemli böyle şeylerde evde tansiyon aleti varsa tansiyonuna da baktır bizi haberdar et Acaba çok mu yordun kendini bugünlerde ondan mı buağrılar
ladysaturn 27 haftalığız bizde , ayni sorunlar bizdede var şiş olduğunu bugün farkettim hatta bu bi sorun mu bebek baski yapiyodur büyüdükçe diye düşündüm ama bi endişelendim açıkçası
umrumdadegil ladysaturn kasılma oluyormuş canım bazılarında erken doğum yapabiliyormuş bende ondam korkuyorum zaten
Memolininannesi Parsmommy he yok sizin dediğiniz bende de oluyordu bu sertleşme olunca böyle 1 dk fln sürüyo ve ağrı yapıyo hafiften oda dediğim gibi sanki saatlerce tuvalet tutmuşsun da karnın ağrır vajina ağrır öyle oluyo anlıyosun yani
Eylemsenet Memolininannesi evet ve ishal de yapıyor ben yaşadım 30. Haftamda maalesef 1 cm açılmam vardı ama çok şükür önüne geçtik👼🏻 progestan kullanıyorum magnezyumumu da günde 2’ye çıkardı doktorum
Memolininannesi Eylemsenet ishal yapıyo derken ? Karın sertleşmesi vs olduğunda ishal mi oluyo? Ben son günlerde aşırı gaz ve büyük tuvalete çıkıyorum sebebi bu mu 😧 tuvalet konusunu bilmiyordum şuanda mesela ishal gibiyim sürekli gaz ve tuvalettwyim
Eylemsenet Memolininannesi sancı geldiği zaman ishal yapıyor ve çok idralin geliyor bende öyle oldu karın sertleşmesi de oldu 5’er dakika arayla da sancım oldu ve ilerledikçe şiddetlendi ben hiç doğım sancısı çekmediğim için bilmiyordum ilk gebeliğim hemen doktoruma yazdım hastaneye çağırdı yolda giderken bıçak gibi saplanmaya başladı ayaklarım falan çekildi kitlendi 1 cm açılmam vardı tam zamanında müdahele etti doktorum o yüzden ne olursa olsun doktorunza bilgi verin hastaneye gidip muane ettirin kendinizi o gün çok kötüydü psikolojik olarak da çok kötü olmuştum doktorum ağrın başladığı zaman gelsen bu kadar olmazdı dedi yine de olsa tam vaktinde gittik sabahı bekleseydim haber etmek için gittiğim gibi bebeğimi almak zorunda kalacaktı doktorum ALLAH etmesin. size de ders olsun annişler ihmal etmeyin kendinizi de bebişinizi de💖
Sksjsux355-- umrumdadegil 30 lü haftalarda başlıyor bu tarz şikayetler ilerleyen haftalarda daha da artıyor yalancı sancılar başlıyor kanala girmek için yapıyor baskisi yerinden çıkacak gibi 38+5 teyim benim hala şiddetli devam ediyor ve hala tam anlamıyla kanala inmemiş
Beyzab95 umrumdadegil yok hiç bir problem olmuyordu doktorum rahim büyüdüğü için ağrı yapıyor diyor çatı kemikleri genişliyor ☺️
Beyzab95 Premsesko benimde ödemim yok doktor tansiyonum yüksekken idrar ver demişti sonra sonuç pozitif çıkınca 24 saatlik idrar toplamamı istediler yarın ne çıkacak merak ediyorum ☹️☹️
Premsesko Beyzab95 Sen şuan tam kaç hafta kaç günlüksün. Ben daha 27+4 üm. Eğer sonuç pozitif çıksa bile tedavi ile erteleyebiliyorlarmış doğumu inşallah bizimde sorun çıkmaz korkuyorum