umrumdadegil canım merhaba ben 33 haftalık hamileyim geçen ay bebeğimin kafasının aşağıda olduğunu öğrendim maalesef ve doktorum dinlenmemi ve yürüyüşü bırakmamı söylemişti dediğini de yaptım. Evde otururken bir gün öncesinde aşırı halsizlik ve bel ağrım başladı ayaklarıma kadar saat gece yarısı diye doktoruma yazıp telaşlandırmak istemedim ertesi gün akşam ayaklarım şiddetli bir şekilde çekilmeye başladı ve ara ara adet sancısı gibi başlayıp şiddetlenmeye başladı meğer doğum sancımmış ilk gebeliğim bilmiyordum özel bölgemde ağrımaya başları ayaklarım da kitlenince doktoruma yazdım hemen hastaneye çağırdı bi gittim doğum kanalına girmiş bebeğim doğum sancısı çekmeye başlamışım eğer biraz geç haber verseydim bebeğimi almak zorunda kalacaktı erkenden . Demem şu ki ne olursa olsun işini şansa bırakma ve doktoruna bi git görün muane etsin inşALLAH da bi şey yoktur ben 1 gece hastane de kaldım o gün sabaha kadar sancısını çektim sor durdurdu doktorum evdr yatış verdi ilaçlar kullanıyorum. İhmal etme herşeyden önce kendin ve bebişin için👼🏻🙏🏻