clksda merhaba canım ben ikinci çocuğumu Şükran hanımda doğum yaptım beni mahvetti kesinlikle tavsiye etmiyorum. İlk oğlumu İstanbul da doğum yaptım normal oldu. İkinci kızımı Şükran hanım hiç bir doğum belirtim yokken hastaneye yatırıp suni verdi muayene bile etmeden 39 haftalıkken çocuk kanala daha inmediği için bütün gün ağrı çektim tam açıklık olmasına rağmen doğmadı en az 10 defa çatala çıkardı indirdi ama olmadı. En son ağrıdan çatalda ben bayılınca acil sezeryana aldılar. 12 günde kendime geldim. Şikayetçi olmuştuk farabideydi atıldı hastaneden şimdi oraya başlamış ama ben tavsiye etmiyorum. Komşumun gelinine de hiç bir belirti yokken suni takmış doğurtmaya çalışmış