Hlmehsyn ben detaylı ultrason için gittim çok kalabalık olduğunu biliyorum birde arkadaşın biri yazmıştı ebeler hemşireler Doğumda pek oralı olmuyormuş kızda hemşirenin birini dövüp çıkmış özelde doğumunu yapmış diye duydum. Doğum annenin işi ebe hemşirede şans işi kime ne çıkacağı belli olmaz tabi