Ayya benimki senden de kısa canım ben hiç 37 mm görmedm hep 28 şu son zamanlarda da 30 mm yani Ama benim yaşayan bi çocuğum var sorunsuz geldim ikinci bebeğim 17 haftalıkken düştü lekelenmelerim oldu en son da sancı ve kanamayla bebeğim düştü bu da 3. Hamileliğim işte sadece progestan tedavisi görüyorum işte her ihtimale karşılık