Bana bu bebek durmaz demişti doktorum 15inci haftamda çok endilenmiştim sonra başka iki doktora daha gittim iki de kontrol etti normal sınırlar içerisinde dedi ona rağmen dikkat ettim yine aynı doktora gittim ne diyecek diye merak ettim 🤷🏻♀️ düzelmiş dedi. Bu tarz şeylerde tek doktor görüşü yeterli oluyor maalesef 🙏🏻 pzt doğumum var çok şükür