Ozg092 çok teşekkür ederim canım❤️sizde inşallah❤️ilk önce 10 gün evde yatmamı söyledi sadece tuvalete ve yemeye kalka bileceyimi ondan ziyade fitil ve ilaçlar yazdı,10 günün sonunda 2 günde hastanede yatmamı önerdi serumlar falan takıldı 31 mmydı hastaneden çıktığımda çıktıktan sonrada yine hep korunmamı ağır iş falan yapmamam gerekiyodu.15 gün sonrada (dün gittim)kontorle ultrasonda 38 mmdi😁gerçekten hiç beklemiyodum şaşırmıştım çok sevindim çok şükür 🙏🏻erken doğumdan çok korkuyorum