Mrvbrk1 valla normalde hiç su içmiyordum abartısız belki 2 ay su içmediğim olmuştur, çay meyve suyu falan tüketiyordum sıvı olarak. Gebeliğimi öğrendiğimden beri günde 2 litreden fazla su içiyorum, yanımda taşıyorum şişeyide yemek yerkenn yatarken falan hep yanımda