@“Mrvbrk1”# ben normalde de su tüketirm, şuan 8+4 haftalığım özellikle son ⅘ gündür alırı susuyorum yani benim hatırlatmama gerek yok bebek kendi kendine hatırlatıyor gece iki üç kez kalkıyorum su içmeye, vücut kaldırıyor. Ama çokta tuzlu tüketiyorum o yüzden de olabilir tabii. İçmeye bakın valla su en önemlisi gebelikte. Baş ucu sürahisi alın, kendinize su matarası alın. Nane limon tarçın zencefil vs aroma verp tüketin. Ama tüketin bol bol. Normalde 2 litre içmemiz gerekiyorsa gebeyken 2,5 3 litr olmalıymış en az