Kızlar benim gece acıkmalarım başlıyo sanki ya sabahları 10 11 gibi kahvaltı yapıyorum öğle yemeği değil de bazen kahve yanına kuruyemiş yiyorum ama her gün değil akşam 7 gibi de yemek yiyorum ekmek tam buğday yiyorum akşamları 2 dilim ama bu saatlerde acıkmaya başladım bir iki gündür bu gece 28 haftalık oluyoruz bu saatlerde yersem çok kilo alırım diye korkuyorum siz neler yiyosunuz geç saatlerde acıkınca