_Tazeanne çok teşekkür ederim
Canım 🙏🏼parol ve minoset ile geçti hamileliğim.hamilelikte daha da artıyor bu tür rahatsizliklar.o an yemek bile yenmiyor.açım diye ağlıyordum hep.ama baş ağrısından yemek ne mumkun 😔😔ne güzel 🥰maşallah size de 😍😍kilo hiç önemli değil,bebeklerimiz sağlıklı olsunlar da.dogumdan sonra çoğu gidiyor zaten hiçbir anne dert etmesin kendisine ❤️kalanı da emzirirken gidiyor.☺️