Ben yok henüz ama tek isim koyacağım 🙃 çevremde ne kadar iki isim koyan varsa hepsi tek isimle sesleniliyor ve ikinci isim unutuluyor bildiğiniz 🙈 birde yakın arkadaşım iki isimli ve okul hayatı boyunca iş hayatı boyunca hep sıkıntı çekti sevmiyordu hiç iki ismi olmasını