İyi günler güzel anneler bende hem coraspin hem enox iğne kullanıyorum erken doğum riskim var smdi tutun ki iğneyi vurulduk ama bir anda birşey oldu acil dogima aldilar o zaman doğumda kan takviyesi mi yapicaklar bilgisi olan var mı carsamaba günü doktor kontrolum var o zmaan sorucam ama