Elfselm yok benim de aynı preklemsi için kullanıyordum sizin gibi ecoprini şu an 28 haftadayim doktorun 32 de birakiez dedi. Bende bakıyorum tansiyonuma benim de genelde 10 ve 11 çıkıyor çok nadir çok arada 12 oluyor şu anlık inşallah sonrasında da hep böyle olur