2prensesannesiiii Benimde 12 gün gecikmede kanamam oldu 6.gün geciktiği de test yaptım pozitif çıkmıştı betam 64 çıkmıştı sonra cuma sabahı kanamam olduğunu fark ettim hastaneye gittim tekrar kan aldılar betam 27 çıktı düşüyordu hormonal gebelik dediler adet oluyorsun dediler işte anlamadım bende ilk defa hormonal gebelik diye birşey duydum İnternette bile açıklaması yok