2prensesannesiiii Zhra42 kanı aynı yerde vermezsen sonuçların drları yanıltır laboratuvar farkı oluyor onu demek istedim 🙏🏻 Sırf bu yüzden bebeğimi alacaktı dr kürtajla ama başka dra gittim normal gebelik denildi dün kalp atışlarını duydum 🙏🏻
Ebrarabla_06 2prensesannesiiii teşekkürler canım benim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah🥰
2prensesannesiiii Zhra42 kuzum bana dr bile dedi bunu laboratuvar farkı aynı sonucu vermez bana sırf bu yüzden kimyasal dış gebelik mol gebelik tanısı kondu ama çok şükür bebeğim iyi öyle bişey yok