simaymasalim ilk haftalar mı maşallah sağlıcakla alın kucağınıza bana bi dr bütün gebelikleri saydı ya önce kimyasal dedi sonra dış gebelik dedi ardından normal gebelik dedi sonra mol gebelik dedi kürtaj oluyordum az kalsın çıktım başka dra gittim 4 dr gezdim en sonuncu gittiğim doçent drdu normal gebelik bu dedi🙏🏻