Nzglr 4 bucuk kilo uzerinde olan bebekleri direk sezeryana aliyorlarmis tercihe birakmadan.ama 4 kilo da doguran var.ultrason yanilma payi da olabilir.fazlada cikabilir azda cikabilir.
Ama tabi bencede zordur .Belkide tehlikeleride vardir.
Benim fikrimce bana 4 kilo deseler ben korkarim deneyemem.
Hakkinizda hayirlisi hangisiyse o olsun.
Nirmal doguma karar verseniz bile egzersizlerinizi yuruyuslerinizi aksatmayin.
Bide bi masaj var perine masaji mi neydi ada tam hatirlayamadim onlari yapin.
Bide bi egzersiz daha vardi adini unuttum ordaki kaslari guclendirmek icin.
Ne yaparsaniz yapin Saglikla kavusun ins yavrunuza 😉😍