Nzglr sizinle aynıyız benim tosbağam 35. Haftasında 3056 kg dı.
Şimdi 36+2 olduk çarşamba muayne var benim doktorda inadına normal doğum diyor korkuyorum çocuk sıkışır kalır mı diye ya 🤔hala bekleyeceğiz bekleyeceğiz neyi bekleyeceğiz çocuk 5 kilo olunca mı beni sezeyana alacan sen
2 haftada 475 gram almış bu çocuk doğuma kadar 4 ü geçecek haftada 200 den fazla alıyor.
Bence bir bildiği var doktorunun lütfen riske atma ve onu dinle kilolu bebekler gerçekten zor doğuyor bir yerleri takılıyor fln.birde çatı olayı var daha çatı muayenesi olmamışsındır büyük ihtimal bakalım müsait mi çatın