Nzglr şimdiki sezeryan sevici doktorlara göre doğmaz çatın dar doğmaz suyun azalmış doğmaz 38 haftada başlıyolar suniyle başlatalım gelmiyo diye halbuki 40-42 haftaya kadar gelme süresi var bebeğin içerde kalıcak hali yok yok iri yok kafası büyük burda onkadar çok okuyorm ki bir sürü kadın boş yere kesilip biçiliyoruz bende dahil zaten sezeryanda ilk sıradayız eskiler nasıl doğuruyomuş yurt dışındaki kadınlar nasıl doğuruyor allah bizi böyle sağlıkçılardan korusun hersey kolaylık ticaret olmuş çok siniriliyim bu konuda valla 😒😒 sezeryanım çok rahattı sxeryanla bir problemim yok ama kandırılmamıza tahammül edemiyorum