Bsrblr normal doğum oldu gece 5 gibi suyum gelmişti dünde kontrolüm vardı test yapıldı sonuç pozitif çıkınca yatışım yapıldı 0 açıklıkla altta. İlac verildi rahim açılması için baslarda çok rahattı o sancıyı cekmek 2 cm açılmıştı sürekli muayene oluyordum 2 cm di motive mi yüksek tuttum ben yaparım diyerek devam ettim bir anda acilmalarım arttı son anlarda çok zorlandım ılık duş aldım plates ile egzersiz yaptim squat yürüyüş vs ama o acının en yükseldiği yerde hic birini yapamadım çünkü duramadim olduğum yerde daha sonra güçlü ıkınma istegi geldi sancım geldikçe yer cekiminden güç alacak şekilinde şekil değiştirdim 10 cm olunca catala alındım bu süre zarfında hep ebelerin dinledim onun sayesinde cabuk oldu doğumum yani şöyle söyleyeyim sancılar ikinmaktan daha zordu benim için kesi atıldı alttan ama hissetmedim bile kızımı gördüğüm anda bitti herşey bende 🥰 çok şükr doğum anında rahimde haematom oluştu bu yüzdende kanama durmadı ameliyathaneye alındım tam bayiltildim daha sonra ciktim servise geçtik simdide evimize gitmeyi bekliyoruz 🥰🌸