Kaderss sancılarım çok fazla canım Şuan doğmasın diye elimizden geleni yapıyoruz ama artık çok daha zorlaşıyor hem bebek kilolu gebelik şekeri çıktı Hemde rahim yarım santim açılmıştı beklemedeyiz heran gelebilir ama ne zaman bilmiyorum herşeyimi hazırladım bekliyorum ama sancılar beni çok yoruyor